گارانتی وضمانت اصالت کالا
خانه برق آریا اصالت کالاها را تضمین و همۀ آنها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه میکند.
تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت خانه برق آریا توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شدهاند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شدهاند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرمافزاری و سختافزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتیکننده می باشد و خانه برق آریا هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.
شرایط گارانتی خانه برق آریا کالا
امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشگاه اینترنتی خانه برق آریا کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا شرکت خانه برق آریا کالا مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی محصولات خود می توانید از طریق شماره های 32890216– 32886626 –025 اقدام نمائید.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش خانه برق آریا خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس Info@khanebargharya.ir ایمیل کنید.
بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.
قم، بلوار صدوقی، بیست متری امام حسین ، نبش کوچه 10، پلاک 308
هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش خانه برق آریا برسد، هزینههای ارسال به عهده خانه برق آریا است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@khanebargharya.ir ارسال فرمایید.